Varausohjeet

HeseHotellin huone varataan verkossa.

Jos asiakkaalla ei ole verkkoyhteyttä käytettävissä, voi varauksen tehdä HeseHotellin vastaanotossa tai soittamalla HeseHotellin palvelunumeroon puh. 045 634 3443.

HeseHotellin viikonlopun huonevarauksen tekijän tulee olla 24 vuotta täyttänyt. Ikäraja koskee perjantain ja lauantain sekä lauantain ja sunnuntain välisiä öitä.

Maksaminen

Kun huone varataan internetin kautta, maksetaan huone varauksen yhteydessä. Maksaminen tapahtuu joko Visa-, Visa-Electron- tai MasterCard-kortilla (käytössä Verified by Visa ja MasterCard SecureCode) tai asiakkaan verkkopankin (Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Tapiolan, Ålandsbanken) kautta.

Kun huone varataan soittamalla HeseHotellin palvelunumeroon, se maksetaan hotelliin saapuessa hotellin kassalla. Kassalla käyvät kaikki yleisimmät maksuvälineet. Yritysasiakkailla on mahdollisuus tehdä laskutussopimus HeseHotellin kanssa. Katso tarkemmat tiedot kohdasta laskutussopimus.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Varauksen peruuttaminen

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa varauksensa ilman kuluja viimeistään 2 vuorokautta ennen saapumispäivää. Huonevarauksen yhteydessä suoritettu maksu hyvitetään peruutuksen jälkeen asiakkaan Hesburgerin Bonuskortin tilille. Jos asiakkaalla ei ole Bonuskorttia, hän saa halutessaan sellaisen. Mikäli asiakas haluaa palautuksen tilisuorituksena, saa hän takaisin varauksesta maksetun hinnan vähennettynä korko-, varaus-, ja toimistokuluilla (20 %).

Varaa huone!