Ulkoinen viestintä

Hesburger viestii ulkoisten sidosryhmien kanssa

  • verkkosivuillaan osoitteessa www.hesburger.fi
    Verkkosivuilla on aina saatavilla ajantasaiset tiedot tuotteista ja niiden valmistajista ja alkuperämaista.
  • sähköisen palautekanavan kautta www.hesburger.fi/palaute
    Asiakaspalautteisiin pyritään vastaamaan mahdollisimman nopeasti. Asiakaspalautteisiin vastataan henkilökohtaisesti.
  • sosiaalisessa mediassa
    Hesburger on aktiivinen sosiaalisessa mediassa ja julkaisee sekä markkinoinnillista että informatiivista sisältöä. Hesburger keskustelee sosiaalisessa mediassa vastavuoroisesti asiakkaidensa kanssa. Sosiaalisessa mediassa Hesburger on kulkenut etujoukoissa suomalaisyritysten joukossa ja liittynyt nopeasti ja ennakkoluulottomasti mukaan uusiin kanaviin.
  • ravintoloissa
    Tietoa jaetaan niin ravintoloissa esillä olevissa materiaaleissa kuin asiakaskohtaamisissa. Hesburger-ketjun omiin ravintoloihin on vuodesta 2014 alkaen asennettu digitaalisia näyttötauluja, mikä vähentää painetun markkinointimateriaalin tarvetta. Näyttöjä ohjataan keskitetysti pääkonttorilta käsin. Se helpottaa manuaalista työtä ravintoloissa sekä varmistaa viestien säännönmukaisuuden ja oikea-aikaisuuden.
  • vastuullisuusraportissa
    Hesburger kertoo avoimesti vastuullisuustyöstään ja sen edistymisestä. Hesburgerin verkkosivuilla julkaistava vastuullisuusraportti kokoaa yhteen olennaiset yrityksen vastuullisuutta koskevat tiedot.
  • MiniHese-lehdessä
    Hesburgerin LastenKlubin jäsenlehti postitetaan kaikille jäsenille kolme kertaa vuodessa. Hesburger tuottaa itse lehden sisällön. Sisältö koostuu kohderyhmälle suunnatuista artikkeleista, kilpailuista ja puuhatehtävistä. MiniHesen painosmäärä vuonna 2020 oli 20 000 kpl.
  • mediatiedotteilla
    Hesburger julkaisee lehdistötiedotteita sidosryhmilleen tärkeistä aiheista ja toimii yhteistyössä median edustajien kanssa.

Lukuja Hesburgerin viestinnästä

  • Mediatiedotteet
    2016: 8 
    2017: 13 
    2018: 16 
    2019: 10 
    2020: 12
  • Mediatilaisuudet
    2016: 1
    2017: 0
    2018: 1
    2019: 1
    2020: 0
  • Sisäiset viikko- ja henkilökuntatiedotteet
    2016: 104
    2017: 104
    2018: 104
    2019: 104
    2020: 104

Hesburgerin läsnäolo sosiaalisessa mediassa (tilanne vuoden lopussa)

  • Facebook
    Seuraajamäärät
    2016: 266 000
    2017: 263 000 
    2018: 262 000
    2019: 262 000 
    2020: 261 000
    Vuonna 2020 Facebookissa kommentoitiin julkaisuja yhteensä 64 000 kertaa.
  • Instagram
    Seuraajamäärät
    2016: 18 900 
    2017: 20 100 
    2018: 22 000 
    2019: 25 100 
    2020: 27 800
    Vuonna 2020 julkaisut saivat yhteensä yli 108 000 tykkäystä.
  • Twitter
    Seuraajamäärät
    2016: 2 750 
    2017: 4 100 
    2018: 4 400 
    2019: 4 500 
    2020: 4 500
    Twitterin rooli palautekanavana kasvaa edelleen.
  • LinkedIn
    Seuraajamäärät
    2016: 1 600
    2017: 1 750 
    2018: 2 000 
    2019: 2 400
    2020: 2 700

Lue lisää:
Avoimuus ja läpinäkyvyys
Hesburgerin sisäinen viestintä

 

Tämä sivu on viimeksi päivitetty 4.2.2020.