Vastuullisuus

Hesburgerilla on tehty vastuullisia valintoja koko yrityksen elinkaaren ajan. Toiminnan kasvaessa myös valintojen vaikutukset ovat kasvaneet. Erityisesti ympäristöasioiden tärkeys on tiedostettu meillä huomattavan varhaisessa vaiheessa. Vastuumme on suuri, sillä arviolta 40 prosenttia ihmisten kulutuksen ympäristövaikutuksista aiheutuu ruoasta. Hesburger haluaakin näyttää suuntaa pikaruoka-alalla vastuullisessa liiketoiminnassa.

Toteutimme joulukuussa 2015 sidosryhmäkyselyn kartoittaakseen Hesburgerin sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien odotuksia Hesburgerin vastuullisuudesta sekä vastuullisuusraportoinnista ja -viestinnästä. Kyselyyn vastasi yhteensä 610 henkilöä. Vuonna 2017 julkaisimme uuden vastuullisuusohjelman.

Me Hesburgerilla välitämme aidosti toimintamme vaikutuksista.

Lataa tästä Vastuullisuusraportti 2017

”Olemme halunneet kantaa vastuumme ja tehdä oikeita valintoja, koska meillä on siihen mahdollisuus."

Kari Salmela, Hesburgerin toimitusjohtaja