Vastuullisuus

Hesburgerilla on tehty vastuullisia valintoja koko yrityksen elinkaaren ajan. Toiminnan kasvaessa myös valintojen vaikutukset ovat kasvaneet. Erityisesti ympäristöasioiden tärkeys on tiedostettu meillä huomattavan varhaisessa vaiheessa. Hesburger haluaakin näyttää suuntaa pikaruoka-alalla vastuullisessa liiketoiminnassa.

Hesburgerin ensimmäinen vastuullisuusraportti julkaistiin vuonna 2012. Vuonna 2014 lukuja päivitettiin verkkoon, jossa niitä on myös ylläpidetty. 

Toteutimme joulukuussa 2015 sidosryhmäkyselyn kartoittaakseen Hesburgerin sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien odotuksia Hesburgerin vastuullisuudesta sekä vastuullisuusraportoinnista ja -viestinnästä. Kyselyyn vastasi yhteensä 610 henkilöä. Vuonna 2017 julkaisimme päivitetyn vastuullisuusohjelman.

Me Hesburgerilla välitämme aidosti toimintamme vaikutuksista.

Lataa tästä Vastuullisuusraportti 2017

”Olemme halunneet kantaa vastuumme ja tehdä oikeita valintoja, koska meillä on siihen mahdollisuus."

Kari Salmela, Hesburgerin toimitusjohtaja