TUOTEKEHITYS OMASTA TAKAA

Hesburger seuraa aktiivisesti ruoka- ja kulutustrendejä ja huomioi ne tuotevalikoiman kehittämisessä. Tuoteideoita otetaan mielellään vastaan myös asiakkailta.

  • Hesburgerin vakiotuotevalikoimaan kuuluu hampurilaisia, tortillatuotteita, salaattiannoksia sekä monipuolinen valikoima sormisyötäviä, kastikkeita, jälkiruokia sekä kuumia ja kylmiä juomia.
  • Hesburgerin suosituin tuote kautta vuosikymmenten on ollut Kerroshampurilainen. Se syntyi jo 70-luvun alussa paljon ennen ensimmäistä Hesburger-nimistä ravintolaa.
  • Hesburgerin itse valmistamat majoneesit antavat makua hampurilaisille ja tortillatuotteille.

Tuotekehityksen periaatteita

  • Tuotekehityksen lähtökohta on aina herkullinen maku.
  • Valitsemme vain laadukkaita ja tasalaatuisia raaka-aineita.
  • Emme käytä Euroopan ulkopuolelta tuotavaa lihaa. Lihakarjan kasvun edistämiseen ei saa käyttää antibiootteja.
  • Auditoimme tavarantoimittajia säännöllisesti.
  • Vaadimme tavarantoimittajilta kattavat tuotetiedot raaka-aineista.
  • Sitoudumme ”Tavoitteena puolet lihatonta – 2030”-tavoitteeseen. Tavoitteen etenemistä voit seurata täältä: Lihattomien tuotteiden osuus tällä hetkellä

"Kasvistuotteiden lisääminen valikoimaan on aina tervetullutta."

Poimittu sidosryhmäkyselystä