
TUOTEKEHITYS OMASTA TAKAA
Hesburger seuraa aktiivisesti ruoka- ja kulutustrendejä ja huomioi ne tuotevalikoiman kehittämisessä. Tuoteideoita otetaan mielellään vastaan myös asiakkailta.
- Hesburgerin vakiotuotevalikoimaan kuuluu hampurilaisia, tortillatuotteita, salaattiannoksia sekä monipuolinen valikoima sormisyötäviä, kastikkeita, jälkiruokia sekä kuumia ja kylmiä juomia.
- Hesburgerin suosituin tuote kautta vuosikymmenten on ollut Kerroshampurilainen. Se syntyi jo 70-luvun alussa paljon ennen ensimmäistä Hesburger-nimistä ravintolaa.
- Hesburgerin itse valmistamat majoneesit antavat makua hampurilaisille ja tortillatuotteille.
Tuotekehityksen periaatteita
- Tuotekehityksen lähtökohta on aina herkullinen maku.
- Valitsemme vain laadukkaita ja tasalaatuisia raaka-aineita.
- Emme käytä Euroopan ulkopuolelta tuotavaa lihaa. Lihakarjan kasvun edistämiseen ei saa käyttää antibiootteja.
- Auditoimme tavarantoimittajia säännöllisesti.
- Vaadimme tavarantoimittajilta kattavat tuotetiedot raaka-aineista.
- Sitoudumme ”Tavoitteena puolet lihatonta – 2030”-tavoitteeseen. Tavoitteen etenemistä voit seurata täältä: Lihattomien tuotteiden osuus tällä hetkellä
"Kasvistuotteiden lisääminen valikoimaan on aina tervetullutta."
Poimittu sidosryhmäkyselystä