Tuotekehitys omasta takaa

Hesburger seuraa aktiivisesti ruoka- ja kulutustrendejä sekä asiakkaiden odotuksia ja huomioi ne tuotevalikoiman kehittämisessä. Tarkemmat tuotetiedot löytyvät kunkin tuotteen omalta tuotesivulta. 

Katso Hesburger tuotteet.

Toiveita ja tuoteideoita

Hesburgerin asiakkaat ja ravintolahenkilökunta esittävät säännöllisesti uusia tuoteideoita ja toiveita. Niitä otetaan mielellään vastaan.

  • Vuoden 2019 lopussa Hesburgerin vakiotuotevalikoimaan kuului hampurilaisia, tortillatuotteita, salaattiannoksia sekä monipuolinen valikoima lisukkeita, kastikkeita, jälkiruokia sekä kuumia ja kylmiä juomia.
  • Tuotevalikoiman laajuus pyritään pitämään kutakuinkin samana, jotta raaka-aineiden määrä pysyy hallinnassa ja nopeus ravintoloissa säilyy.
  • Hesburgerin suosituin tuote kautta vuosikymmenten on ollut Kerroshampurilainen. Se syntyi jo 70-luvun alussa paljon ennen ensimmäistä Hesburger-nimistä ravintolaa.
  • Kaikki hampurilaiset ja tortillat sisältävät vähintään yhtä Hesburgerin itse valmistamaa majoneesia.

Hesburgerin vakiovalikoiman uudet tuotteet vuonna 2020

Tammikuussa 2021 Hesburger uudisti hiilijalanjälkihyvitettyjen tuotteidensa valikoiman:
Hiilijalanjälki hyvitetty -tuotteet

Tuotekehityksen periaatteita

  • Tuotekehityksen lähtökohta on aina herkullinen maku.
  • Valitsemme vain laadukkaita ja tasalaatuisia raaka-aineita.
  • Emme käytä EU:n ulkopuolelta tuotavaa lihaa. Lihakarjan kasvun edistämiseen ei saa käyttää antibiootteja.
  • Auditoimme tavarantoimittajia säännöllisesti.
  • Vaadimme tavarantoimittajilta kattavat tuotetiedot raaka-aineista.

Lue lisää:
Tuotteiden laatu ja turvallisuus
Omavalvonta

Tämä sivu on päivitetty 16.4.2021.