17.04.2023

Kuopioon uusi Hesburger – ravintolassa prepaid-autokaista

Kuopion Puijonlaaksoon nousee uusi Hesburger-ravintola, josta löytyy drive-in-kaistan lisäksi uusi autokaista ennakkotilaajille. Ravintola avataan tiistaina 18.4.2023.

Hesburger-sovelluksen ja Foodoran avullaennakkomaksetut tuotteet voidaan noutaa prepaid-autokaistan omalta luukulta. Ennakkotilaajat saavat tilauksensa entistä nopeammin halutessaan ilman asiointia ravintolan sisätiloissa. Uusi autokaista nopeuttaa entisestään asiakaspalvelua sekä sujuvoittaa hampurilaistyöntekijöiden työtä. Kuljetuspalvelu Foodoran lähetit noutavat tilatut tuotteet samalta prepaid-luukulta.

”Odotamme innostuneena, millaisen vastaanoton prepaid-autokaista saa Kuopion seudun asiakkaiden keskuudessa”, Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti kommentoi.

Entistä helpompi asioida

Hesburger on suosittu pikaruokaketju myös Kuopion seudulla. Puijonlaakson uusi ravintola on jo seitsemäs Hesburger-ravintola Kuopiossa. Uudessa ravintolassa on autokaistojen lisäksi viihtyisät sisätilat sekä terassi, jossa voi nauttia ateriansa ulkona. Ravintolassa on 52 asiakaspaikkaa ja neliöitä löytyy noin 450.

Hesburger-yrittäjä Hanna Viitaniemi uskoo uuden Hesburger-ravintolan vetovoimaan.

”Puijonlaaksoon on muuttanut paljon lisää asukkaita ja lapsiperheitä lähivuosien aikana. Lapsille löytyykin uudesta ravintolasta oma leikkipaikka. Ravintolan sijainti on todella hyvä. Lähistöltä löytyy esimerkiksi Kuopion yliopistollinen sairaala, joka tuo liikennettä Puijonlaakson alueelle”, Hanna Viitaniemi kommentoi.

Ravintolassa on helppo asioida autolla kahdella drive-in-pisteellä sekä uudella prepaid-autokaistalla. Lisäksi autoilijat ovat huomioitu sähköauton latausmahdollisuudella. Ulkoalueella on myös prepaid-tilausnäyttö, josta voi seurata ennakkoon maksettujen noutotilausten valmistumista.

”Olemme panostaneet myös toimivaan ravintolasaliin ja henkilökunnan sosiaalitiloihin. Ravintolan pohjaratkaisut ovat kaiken kaikkiaan todella hienot. Odotan innolla, että pääsemme avaamaan ovet ja palvelemaan asiakkaitamme uusissa hienoissa tiloissa”, Hanna Viitaniemi sanoo.