18.11.2015

Hesburger snäppää!

Etukenossa sosiaalisessa mediassa kulkenut Hesburger jatkaa linjaansa Snapchatissä.

– Snapchat antaa meille mainion mahdollisuuden tavoittaa 13–25-vuotiaat, jotka ovat palvelun ahkerimpia käyttäjiä. Tavoitteemme Snapchatissä on lisätä nuorten mielenkiintoa Hesburgeria kohtaan tarjoamalla heille viihdyttävää ja eksklusiivista sisältöä, kertoo Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.

Snapchatin luonteeseen kuuluu, että sisältö on spontaania ja videot käsittelemättömiä.

– Snapchatiin tehdään täysin omanlaistaan sisältöä kanavan luonne huomioiden. Sisältö tukee esimerkiksi käynnissä olevia kampanjoita, Vuoti jatkaa.

Hesburgerin löytyy Snapchatistä nimellä hesburgerfin. Hesburgerin muut sosiaalisen median kanavat tukevat Snapchatiä viestimällä seuraajilleen Snapchat-kanavan ajankohtaisista jutuista.

Vauhdikas startti

Snapchatin käyttäjät ovat ottaneet Hesburgerin heti omakseen. Hesburgerille on sadellut kysymyksiä ja kehuja Snapchatin kautta ja vastaanotto on ollut todella positiivinen. Seuraajamäärä kasvaa vauhdilla.

Hesburgerin Snapchat-kanavan toteuttaa Drama Queen Communications.

– On mahtavaa, että Hesburger tarttui haasteeseen aikaisessa vaiheessa ja pääsimme kehittämään uutta kanavaa yhdessä suurimman suomalaisen hampurilaisketjun kanssa. Snapchat antaa suoran keskusteluyhteyden kuluttajan ja brändin välille ja meidän mielenkiintoinen tehtävämme on luoda siihen sitouttava sisältöä, Drama Queen Communicationsin toimitusjohtaja Ilona Kangas summaa.

Viestintäpäällikkö Heini Santos, Burger-In Oy
p. 050 310 3054

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo kahdeksasta eri maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta ja Kazakstanista. Hesburger-ketjussa työskentelee yli 6 700 henkilöä ja ketjun verollinen myynti Suomessa vuonna 2014 oli 199 M€ ja ulkomailla 60 M€.