24.08.2015

Hesburger lanseeraa uusia tuotteita

Hesburgerin uusi Ruisfilehampurilainen rakentuu Reissumies Tosi Tumma -täysjyväruisleivästä, porsaanfileestä ja sipulirenkaista. Klassikkotuote Kanahampurilainen puolestaan saa pyöreän muodon.

Hesburgerin Ruishampurilaisen tilalle on tullut Ruisfilehampurilainen, jossa runsaskuituisen Reissumies Tosi Tumma -täysjyväruisleivän sisällä on porsaan ulkofilee, sipulirenkaat ja Hesburgerin tuttu paprikamajoneesi.

Huippusuosion saavuttanut lisäaineeton Reissumies Tosi Tumma leivotaan Oulussa ja sen pehmeä maku tulee maltaasta ja tammisavuaromista. Leivän pinnalla on mustia ja valkoisia unikonsiemeniä.

– Teemme jatkuvaa tuotekehitystä asiakkaiden toiveiden pohjalta. Porsaanfileen palauttamista listalle on toivottu paljon, ja halusimme tuoda tarjolle entistäkin paremman suomalaisen ruisleipätuotteen, kertoo Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.

Kana on nyt pyöreä

Yksi Hesburgerin klassikkotuotteista, Kanahampurilainen, muuttuu soikeasta pyöreäksi. Kanahampurilaisen täytteet pysyvät samoina: paneroitu kanapihvi, Hesburgerin kurkkumajoneesi, maustekurkku ja jäävuorisalaatti.

Myös Hesburgerin kuumien juomien annoskoot muuttuvat. Nyt kahvin voi valita joko isona (4 dl), normaalina (3 dl) tai pienenä (2 dl).

Salaattien lisukevalikoimaan on kesän aikana lanseerattu uutuutena Meiran siemensekoitus, joka sisältää pinjan-, auringonkukan- ja kurpitsansiemeniä.

Viestintäpäällikkö Heini Santos
Burger-In Oy
p. 050 310 3054

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo kahdeksasta eri maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Turkista ja Kazakstanista. Hesburger-ketjussa työskentelee yli 6 100 henkilöä ja ketjun verollinen myynti Suomessa vuonna 2014 oli 199 M€ ja ulkomailla 60 M€.