26.02.2016

Pispalan Hesburger sai oman Leikkimaan

Tampereen Pispalassa sijaitseva Hesburger-ravintola avasi perjantaina ovensa nelipäiväisen remontin jälkeen. Remontin yhteydessä ravintolan koko alakerta muuttui lapsille tarkoitetuksi Leikkimaaksi.

– Leikkimaassa on runsaasti tilaa ja se mahdollistaa vauhdikkaankin temmellyksen. Sieltä löytyvät muun muassa kiipeilyhäkki ja -seinä, karuselli, ilmakiekko ja kosketusnäyttöpelejä, luettelee kenttäpäällikkö Piia Viitanen Hesburgerilta.

Pispalan Leikkimaa on viides laatuaan Suomessa. 90-luvun puolivälistä saakka toimineen ravintolan asiakastilat saivat remontissa myös kauttaaltaan uuden sisustuksen.

Leikkimaa on tarkoitettu ravintolan asiakkaille eikä sinne ole erillistä sisäänpääsymaksua. Leikkimaassa vietetään myös ohjattuja lasten syntymäpäiväjuhlia.

Ravintolan avajaisia juhlistetaan kahvitarjoilulla ja avajaistarjouksella 6.3.2016 saakka.

Viestintäpäällikkö Heini Santos
heini.santos@hesburger.fi
p. 050 310 3054

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo seitsemästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta ja Ukrainasta. Hesburger-ketjussa työskentelee yli 6 700 henkilöä ja ketjun verollinen myynti Suomessa vuonna 2015 oli 203 M€ ja ulkomailla 67 M€.