30.03.2020

Suurin osa Hesburger-ravintoloista jatkaa palvelua – ruokaa myydään yhä mukaan ravintolan kassalta ja autokaistalta

Viime perjantaista alkaen Hesburger-ravintolat ovat myyneet ruokaa ainoastaan mukaan otettavaksi. Näillä näkymin tämä toimintatapa jatkuu ainakin toukokuun loppuun asti.

Hesburger-ravintoloiden asiakastiloissa ei toistaiseksi ole mahdollista ruokailla, mutta ruokaa voi ostaa mukaan.

Kaikki avoinna olevat Hesburger-ravintolat palvelevat ruokaa noutavia asiakkaita. Ajantasaiset tiedot Hesburger-ravintoloiden aukioloajoista löytyvät Hesburgerin verkkosivuilta tai Hesburger-sovelluksesta.

Ruoan ostaminen ja nouto onnistuu ravintolan kassalta tai autokaistalta.

– Tilaus kannattaa tehdä ja maksaa ennakkoon Hesburger-sovelluksella. Nyt poikkeustilan aikana asetan itse yleensä noudon esimerkiksi 30 minuutin päähän tilaushetkestä, vinkkaa Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.

Kotiinkuljetuskin onnistuu yhteistyökumppanien kautta noin 60 ravintolassa.

Käteisen käyttöä voi välttää

Vuoti muistuttaa, että käteisen käyttöä on mahdollista välttää.

– Suosittelemme käyttämään maksuvälineenä Hesburger-sovelluksen ennakkotilausta tai lähimaksua käteisen rahan sijaan.

Hesburger seuraa tilanteen kehittymistä ja noudattaa toiminnassaan viranomaisten antamia ohjeita.

Lue lisää Hesburgerin toiminnasta koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen aikana.

Viestintäpäällikkö Heini Santos

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Ketjun ravintoloissa työskentelee yli 7 900 henkilöä. Vuoden 2019 verollinen myynti Suomessa oli 236 miljoonaa euroa ja ulkomailla 111 miljoonaa euroa.

www.hesburger.fi

Median yhteydenotot ja kuvausluvat