24.10.2017

Apple Pay Hesburgerin asiakkaille

Hesburger tarjoaa asiakkailleen Apple Pay -maksutavan, jonka avulla mobiilimaksaminen on helppoa, turvallista, nopeaa ja mukavaa.

Apple Pay -maksutavan avulla voi maksaa ostokset Hesburger-sovelluksessa tai ravintolassa paikan päällä. Sovelluksen avulla voi tilata ennakkoon haluamansa tuotteet ravintolaan ja noutaa ne erillisestä noutopisteestä. Sovelluksesta löytyvät myös mm. Hesburgerin kuponkiedut. Tällä hetkellä mobiilisovelluksen on ladannut puhelimeensa jo yli 750.000 suomalaista.

Tietoturva ja yksityisyys ovat Apple Pay -maksutavan ydin. Kun käytät luotto- tai maksukorttia Apple Pay -maksutavalla, todelliset korttinumerot eivät tallennu laitteeseen eivätkä Applen palvelimille. Sen sijaan yksilöllinen ja laitekohtainen laitteen tilinumero muodostetaan, salataan ja lisätään turvallisesti laitteen Secure Element -siruun. Kullekin maksutapahtumalle luodaan kertaluonteinen ja ainutlaatuinen dynaaminen turvakoodi.

- Uskomme, että Apple Pay -maksutavan ansiosta saamme uusia käyttäjiä mobiilisovelluksellemme. Hesburger-mobiilisovellus on ollut alan edelläkävijä Suomessa ja on hienoa olla myös ensimmäisten sovellusten joukossa valjastamassa käyttöön Apple Pay -maksutapaa, kertoo Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.

Apple Pay -maksutavan käyttöönotto on helppoa ja käyttäjät saavat edelleen kaikki luotto- ja maksukorttien tarjoamat korvaukset ja edut. Apple Pay toimii iPhone SE:n, iPhone 6:n ja uudemman sekä Apple Watchin kanssa.

Maksaminen Apple Paylla apeissa ja verkossa, missä Apple Pay on käytössä, on yhtä helppoa kuin sormen asettaminen Touch ID:lle. Apple Pay toimii iPhone 6:n ja uudemman, iPhone SE:n, iPad Pro:n, iPad Air 2:n ja iPad mini 3:n kanssa.

Lisätietoja: http://www.apple.com/apple-pay/

Viestintäpäällikkö Petteri Pohjonen
petteri.pohjonen@hesburger.fi

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Hesburgerilla on Suomessa ravintoloita 271 ja ulkomailla 186. Ketjun palveluksessa työskentelee yli 6 700 henkilöä. Vuoden 2016 verollinen myynti Suomessa oli 211 M€ ja ulkomailla 73,5 M€.

Petteri Pohjonen, puh: 040 761 3201