09.02.2017

Hesburgerille leffapeli

Finnkinon teattereissa pelattavan leffapelin seuraava kumppani on Hesburger. Hesburgerin leffapeliä pelataan jokaisessa Finnkinon elokuvanäytöksessä. Jokaisessa näytöksessä pelin voittaja saa palkinnoksi Hesburgerin lahjakortin. Elokuvayleisö on ottanut Finnkinon joulukuussa lanseeraaman uutuuden erinomaisesti vastaan ja ensimmäistä Axen leffapeliä on pelannut jo yli 15.000 pelaajaa, joka on yli 3% kaikista leffassakävijöistä.

Ennen jokaista elokuvanäytöstä leffassa kävijät voivat osallistua Leffapeliin valkokankaalla ja voittaa palkintoja. Peliin osallistutaan erillisellä Leffapeli-applikaatiolla, joka muuttaa älypuhelimen peliohjaimeksi. Applikaatio on saatavilla Android- ja Iphone-puhelimille.

Leffapeli applikaatioon on rekisteröitynyt jo yli 30.000 pelaajaa ja applikaatio keikkuu vilkkaina leffapäivinä sovelluskauppojen TOP20-listoilla.

- Hesburger on tunnettu edelläkävijyydestään mobiilimaailmassa ja halusimme tarttua Finnkinon uuteen mainosmahdollisuuteen ensimmäisten joukossa. Lahjakorttimme sopivat erinomaisesti leffapelin palkinnoiksi, sillä ruokailu meillä kruunaa leffaelämyksen, Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti kommentoi.

- Hesburger on Finnkinolle luonteva kumppani, sillä ulkona syöminen liittyy usein leffassa käymiseen, B2B myyntijohtaja Jukka Pelkonen Finnkinolta kommentoi.

- Hesburgerilla on lisäksi erinomainen presenssi sosiaalisessa mediassa ja valtava ravintolaverkosto, joten uskon että saamme leffapelille yhdessä hyvää nostetta, Pelkonen lisää.

Linkki esittelyvideoon: https://www.youtube.com/watch?v=RI7LEOuX1kI

Viestintäpäällikkö Petteri Pohjonen
petteri.pohjonen@hesburger.fi

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Hesburgerilla on Suomessa ravintoloita 270 ja ulkomailla 174. Ketjun palveluksessa työskentelee yli 6 700 henkilöä. Vuoden 2016 verollinen myynti Suomessa oli 211 M€ ja ulkomailla 73,5 M€.

Viestintäpäällikkö Petteri Pohjonen, puh: 040 761 3201