29.01.2018

Vaasan keskustan Hesburger valittiin Suomen parhaaksi – todellinen timantti

Voittajaravintolaa kiiteltiin erinomaisesta sopeutumisesta Vaasan keskusta-alueen alati kovenevaan kilpailutilanteeseen.

Hesburger palkitsee vuosittain parhaiten onnistuneet ravintolansa. 16 ravintolaa palkittiin alueensa parhaana, ja niiden joukosta koko Suomen parhaaksi ponnisti Hesburger Vaasa Keskusta.

Ravintoloiden vertailussa tarkasteltiin muun muassa tuloksellisia kriteereitä, henkilöstön työtyytyväisyyttä sekä ketjun yhteisten kehitysteemojen edistämistä. Hesburger Vaasa Keskusta onnistui poikkeuksellisen hyvin kaikilla arvioinnin osa-alueilla.

– Ravintolalla on takanaan muutosten vuosi, johon kuului paljon rekrytointia ja henkilöstön koulutusta.  Samaan aikaan olemme keskittyneet parantamaan entisestään asiakkaiden viihtyvyyttä ja asiakaspalvelua. Muutosten keskellä ravintola on hioutunut todelliseksi timantiksi, kehuu kenttäpäällikkö Sanna Niva-Nixholm.

– Tieto voitosta veti koko henkilökunnan suut hymyyn. Kulunut vuosi oli työntäyteinen, mutta samaan aikaan erittäin palkitseva. Olemme onnistuneet pääsemään asetettuihin tavoitteisiin ja hienoa, että koko henkilökunta palkitaan, ravintolapäällikkö Tiina Nikko kertaa tuntoja ravintolassa.

Suomessa on tällä hetkellä 269 Hesburger-ravintolaa, jotka palvelevat päivittäin yli 100 000 asiakasta.

Viestintäpäällikkö Heini Santos

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Hesburgerilla on Suomessa 270 ja ulkomailla 186 ravintolaa. Ketjun palveluksessa työskentelee yli 6 700 henkilöä. Vuoden 2017 verollinen myynti Suomessa oli 218 miljoonaa euroa ja ulkomailla 86 miljoonaa euroa.

Viestintäpäällikkö Heini Santos, p. 050 310 3054