Login
Hesburger INTERIOR Book
Hesburger näyttää Hesburgerilta!
Erottuva visuaalinen brändi on tärkeä valtti liikeyritykselle. Tämä ohjeisto kertoo, miten voimme vahvistaa tuotemerkkiämme ja identiteettiämme. Interior book esittelee, miten Hesburgerin sisustuselementtejä käytetään erilaisissa yhteyksissä.
Hesburgerin visuaalinen ilme on tarkkaan määritelty. Hesburger näyttää aina samalta sijainnista riippumatta. Haluamme varmistaa, että voimassa olevaa ohjeistoa noudatetaan kaikissa toimipisteissämme. Jokainen suunniteltu toimipiste on hyväksytettävä Hesburgerin yhteyshenkilöillä ennen toteutusta.
Kun pidämme kiinni yhteisistä visuaalisista raameista, asiakkaidemme mielissä vahvistuu kuva luotettavasta, nykyaikaisesta ja toimivasta hampurilaisketjusta.
Ole ystävällinen ja ota yhteyttä, mikäli sinulla on mitä tahansa kysyttävää interior book -ohjeistomme sisällöstä.
.......
Hesburger looks like Hesburger!
A visual brand that stands out is an important asset to a company. This interior book shows how Hesburger strengthens its trademark and identity. It demonstrates the use of interior design elements of a Hesburger restaurant in different contexts.
The visual outlook of Hesburger restaurants is well defined. Hesburger always looks the same regardless of location. Hesburger wants to make sure that the current guidelines apply in every location. Each designed location must be approved by the Hesburger contact person before implementation.
When we all follow the same visual guidelines, we also strengthen the picture that our customers see of a reliable, modern and functional hamburger restaurant.
In case of questions or confusion in regards to the interior book, please contact your Hesburger contact directly.
.....
HESEPLUS
HesePlus-merkillä merkityt kalusteet ja sisustuselementit ovat puusepän työtä vaativia erikoiskalusteita. Näitä elementtejä tulee käyttää harkiten.
Furniture and furniture elements marked with HesePlus are special furniture requiring workmanship. These elements should be used with caution.